



Reklamace a vracení zboží
Potvrzení postupu reklamace
Kupující mohou podat reklamace týkající se uzavřené smlouvy na kontaktní adrese:
email: info@enehty.cz
Správně podaná reklamace musí obsahovat:
- Jméno, příjmení, adresu a e-mailovou adresu kupujícího
- Datum uzavření kupní smlouvy, které je důležité pro reklamaci
- Předmět reklamace kupujícího
- Všechny důvody reklamace
Pokud je potřeba doplnit údaje nebo informace uvedené v reklamaci, prodejce požádá reklamujícího o jejich doplnění před zahájením reklamního řízení. Prodejce posoudí reklamaci do 14 dnů ode dne jejího přijetí ve správném tvaru. Odpověď na reklamaci bude zaslána na e-mailovou adresu kupujícího nebo poštou na adresu uvedenou v reklamaci.
Záruční doba
Záruční doba zařízení značky Semilac je 2 roky.
Okres záruky zařízení značky Active je 12 měsíců. Nezapomeňte přiložit Záruční kartu!
Právo na odstoupení od smlouvy
Kupující (spotřebitel) má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zakoupeného zboží nebo služby - uzavření smlouvy. V tomto případě prodávající vrátí kupujícímu veškeré platby, které od něj obdržel. Kupující je povinen odeslat produkt dostatečně chráněný před poškozením během přepravy. Kupující odpovídá za ztrátu během jeho doručování prodávajícímu. V souvislosti s odstoupením od smlouvy má kupující povinnost vrátit zboží ihned, nejpozději však do 14 dnů od data odstoupení od smlouvy.
Odstoupení od smlouvy uzavřené s firmou www.enehty.cz vyžaduje předložení odpovídajícího písemného prohlášení o záměru na e-mailové adrese info@enehty.cz.
Kupující může využít vzor odstoupení od smlouvy, který je uveden níže.
Náklady spojené s vrácením zboží v případě odstoupení od smlouvy:
Kupující nese náklady spojené s vrácením zboží.
Prodávající vrátí finanční prostředky stejnou metodou platby, jakou použil kupující.
Pokud kupující zvolil způsob dopravy jiný než nejlevnější, který nabízí prodávající, není prodávající povinen uhradit kupujícímu vzniklé dodatečné náklady (např. kurýr).
Kupující nese pouze přímé náklady na vrácení zboží a odpovídá za snížení hodnoty věci, jako použití způsobem nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a funkcionality věcí.
Kdy nelze odstoupit od smlouvy:
Kupující (spotřebitel) nemá právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na enehty.cz v následujících případech:
- Poskytování služeb, pokud prodejce poskytuje plnou službu s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl informován před zahájením poskytování, že po splnění poskytnutí ztrácí právo na odstoupení od smlouvy
- Jejichž předmětem poskytování je věc nestandardní, vyrobená podle požadavků spotřebitele nebo sloužící ke spokojenosti a individuálním potřebám
- Jejichž předmětem poskytnutí je věc rychle podléhající zkáze nebo má krátkou trvanlivost
- Ve které je předmětem poskytování zboží dodávané v uzavřeném obalu, které nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po dodání
- Jejichž předmětem poskytování jsou výrobky, které jsou po dodání nerozlučně spojeny s jinými věcmi kvůli své povaze.
Reklamace a vrácení zboží je možné zaslat po předchozím kontaktu prostřednictvím e-mailu na adrese: info@enehty.cz. Pokud je nutné zboží vrátit, prosíme o jeho zaslání prostřednictvím české pošty jako "Balík na poště" na následující adresu:
Posta Pist
Opavská 177/19
Poste Restante
Tomasz Depta
747 18 Pist
Vracené zboží by mělo být řádně zabezpečeno proti poškození při přepravě. Prosíme mít na paměti, že náklady související s přepravou vráceného zboží nese zákazník. Po obdržení vráceného zboží se budeme kontaktovat se zákazníkem ohledně dalších kroků.
Prosíme o připojení následujících informací k reklamaci:
Jméno a příjmení kupujícího E-mailová adresa a adresa bydliště Datum uzavření smlouvy Předmět reklamace Všechny důvody reklamace
Děláme všechno pro to, aby byla reklamace vyřízena co nejdříve a v souladu s platnými předpisy zákona o ochraně spotřebitele.