Kategorie

Reklamace a vracení zboží

| více

Popis postupu reklamace

Kupující mohou podávat stížnosti tykající se Uzavřené smlouvy na kontaktní adrese:

email info@enehty.cz

nebo písemně na adrese prodejce.

Pošta Píšt´
Poste Restante Tomasz Depta
747 18 Píšt´


Správně podána reklamace musí obsahovat:

1. Jméno, příjmení, adresu, emailovou adresu kupujícího
2. Datum uzavření kupní smlouvy, které je důležité k reklamaci
3. Předmět reklamace nakupujícího
4. Všechny důvody k reklamaci

Je-li nutno uvedené v reklamaci údaje nebo informace doplnit, prodávající před začátkem reklamaci, požádá reklamujícího o jejich doplnění. Prodejce posoudí reklamaci ve lhůtě 14 dnů od data jejího přijetí ve správném tvaru. Odpověď na reklamaci je odeslána na uvedený email kupujícího nebo poštou na adresu.


Právo na odstoupení od smlouvy

Do 14 dnů od obdržení zakoupeného zboží nebo služby- uzavření smlouvy kupující (spotřebitel), může odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. V tomto případě prodávající vrátí nakupujícímu veškeré platby, které od něho obdržel. Kupující je povinen odeslat výrobek dostatečně chráněny před poškozením během přepravy. Kupující odpovídá za ztrátu během jeho doručování prodejci. V souvislosti s odstoupením od smlouvy má kupující povinnost k vrácení zboží ihned nejpozději však do 14 dnů od data odstoupení od smlouvy.


Odstoupení od smlouvy uzavřené s obchodem www.enehty.cz je nutné předložit prodávajícímu odpovídající písemné prohlášení o záměru na emailu  info@enehty.cz

Kupující může využít vzor odstoupení od smlouvy, který je níže uveden.
Zásilku je nutné odeslat na adresu:

Pošta Píšt´
Poste Restante Tomasz Depta
747 18 Píšt´

Náklady spojené s vrácením věci v případě odstoupení od smlouvy:

Kupující hradí náklady spojené s vrácením zboží.

Prodávající vrátí finanční prostředky stejnou metodou platby, jakou použil kupující.

V případě, že kupující zvolil způsob dopravy jiný než nejlevnější, který nabízí prodávající, není prodávající povinen uhradit kupujícímu vznikle dodatečné náklady (např. Kurýr)

Kupující nese pouze přímé náklady na vracení zboží a je zodpovědný za snížení hodnoty věci, jako používání způsobem nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastnosti a fungovaní věcí.


Kdy nelze odstoupit od smlouvy:

Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na enehty.cz nemají kupující (spotřebitele) v souvislosti se smlouvou.
1)poskytování služeb, pokud prodejce udělal plný servis s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl informován před zahájením poskytnutí, že po splnění poskytnutí ztrácí právo na odstoupení od smlouvy
2)jejichž předmětem poskytování je věc neprefabrikovaná, vyrobená podle specifikací spotřebitele nebo sloužící ke spokojenosti a individuálních potřeb
3)jejichž předmětem poskytnutí je věc rychle podléhající rychle zkáze nebo má krátkou trvanlivost
4) ve které je předmětem poskytování zboží dodávané v zapečetěném obalu, které po otevření obalu nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodu,pokud byl obal otevřen po doručení
5)jejichž předmětem poskytování jsou výrobky, které po doručení vzhledem ke svému charakteru jsou neoddělitelně spojené s jinými věcmi

Prohlášení o odstoupení od smlouvy:
(Toto prohlášení musí být vyplněné a vrácené jen v případě, že žádáte o odstoupení od smlouvy)


Pošta Píšt´
Poste Restante Tomasz Depta
747 18 Píšt´

Já.................................... .tímto vás informují o svém odstoupení od kupní smlouvy následujicí/ch věci……….

Datum nákupu
Datum odstoupení


Jméno
Číslo objednávky
Adresa
Datum