Kategorie

Pravidla obchodu

| více
Potvrzení  objednávky
Při nákupu prosíme o informace ohledně způsobu zaslání (platba předem nebo dobírkou). Při platbě na účet prosím uvádějte číslo objednávky z e-shopu.

Zásilka
Zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty. Zboží je odesíláno ihned po přijetí platby na účet.


Záruka
 Veškeré zaslané zboží je nové a odpovídá uvedenému popisu na e-shopu. Na veškeré přístroje u nás  zakoupené získáváte záruku 24 měsíců. .


Autorská práva
Kopírování snímků a textů je bez předchozího souhlasu zakázáno.


O nás
Zabýváme se prodejem kosmetických výrobků společnosti eNehty.cz na evropských trzích.. Vzhledem k velké oblibě výrobků v zahraničí prodáváme  již 6 roky i na území České republiky. Díky vysoké kvalitě výrobků jsme si získali důvěru mnoha zákazníků.
Provozujeme zejména zásilkový prodej a činíme tak svědomitě a poctivě.
V případě jakýchkoliv problémů se snažíme nastalou situaci řešit co nejrychleji ke spokojenosti obou stran.
V případě jakýchkoliv připomínek  nás neváhejte kontaktovat,problém budeme řešit obratem.
Koupě zboží znamená uzavření smlouvy o koupi, která je závazná pro kupujícího i prodávajícího.

II. Postup při provedení a realizaci objednávek

5. Objednávku lze provést pomocí funkce „vložit do košíku“ a poté klikneme na „Objednat“
Aby bylo možné správně provést objednávku:
-bez registrace:není nutné založit si uživatelsky účet
-s registrací: můžete si založit účet, díky kterému je také možné sledovat stav objednávky a historii objednávek

6. Základní podmínkou pro realizaci nákupu je řádné vyplnění kontaktních údajů spolu s platnou a existující  emailovou  adresou a telefonním číslem, na kterém bude možné potvrdit objednávku.

7. Objednávky je možné provádět 24 denně po celý rok. Objednávky jsou realizované do 3 pracovních dnů, pokud není u výrobku jiná informace.

8. V případě, že okolnosti brání celkové nebo částečné realizaci objednávky firma „Tomasz  Depta“ si vyhrazuje právo pozastavit realizaci objednávky-a zavazuje se o vzniklé situaci informovat zákazníka.

9. Objednávky, ve kterých je nesprávně vyplněná data (neexistující email nebo chybí telefon) nebudou zrealizované.

10. Firma "eNehty Tomasz Depta" si vyhrazuje právo pozastavit pochybné objednávky.

11. Ceny zboží v online obchodě www.enehty.cz jsou uvedeny v Kč a zahrnují DPH.

12. Firma eNehty Tomasz Depta  vydává paragon nebo fakturu k zakoupenému zboží. Chcete-li obdržet fakturu s DPH, musíte správně vyplnit údaje o firmě spolu s IČO.

13. Firma provádí pouze zásilkový prodej.

 

Podmínky záruky

1. Prodejce zaručuje dobrou kvalitu a správné fungování přístrojů, na které byl vystaven záruční list. Na zakoupené přístroje poskytuje prodejce záruku na dobu 12 měsíců.

2. Datum, od kterého běží záruka, je datum vystavení dokladu o zakoupení.

3. Podmínkou, pro provedení záruční opravy je doklad o zakoupení.

4. Zavady odhalené v průběhu záruční doby budou bezplatně opraveny ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí výrobku na adrese firmy. V případě, že je nutné objednat součástky ze zahraničí, je termín opravy prodloužen o dalších 14 pracovních dnů. Záruční doba se prodlužuje o dobu trvání opravy.

5. Pravomoc záruky se vztahuje pouze na prvního kupujícího a záruka zaniká v případě dalšího prodeje přístroje jinému kupujícímu.

6. Tato záruka se nevztahuje na činnosti uvedené v návodu k obsluze, které si kupující provádí sám v rámci běžné údržby.

7. Tato záruka se vztahuje na poruchy, které vznikly během normálního provozu nebo v důsledku výrobních vada nevztahuje se na spotřební materiál nebo jiného příslušenství.

8. Prodejce nenese odpovědnost za:-poškození vznikle z použití přístroje, nesprávným způsobem nebo způsobem pro který není určen:- škody vznikle během přepravy:-opravy a úpravy vykonané kupujícím nebo jiné kvalifikované osoby:-všechny mechanické závady nebo úmyslné poškození přístroje:-poškození vznikle ze způsobu skladování a údržby přístroje:-snížení kvality výrobku způsobené běžným opotřebením např. opotřebení zevnitř a vevnitř nátěru výrobku,poškrabání,atd.

 

Realizace záruky

1. Chcete-li, získat záruční servis je nutné splnit celkem tři podmínky:
a)předložení původního dokladu o zakoupení.
b)oznámení závady do 14 dnů od její zjištěni
c)odevzdání zboží v bezpečném obalu

2. Za účelem záručního servisu, je nutné zboží odeslat na adresu:

Pošta Píšt´
Poste Restante Tomasz Depta
747 18 Píšt´

Po opravě bude výrobek odeslán nakupujícímu na náklady prodejce.

3. Reklamující musí doručit přístroj dostatečně chráněné proti poškození, při přepravě.

4. Reklamující je zodpovědný za ztrátu výrobku během doručení, prodejce se zavazuje za doručení opraveného výrobku k reklamujícímu a odpovídá za ztrátu výrobku během doručování.

5. Právo na výměnu přístrojů dochází pouze v případě 3 násobné neúčinné opravy.

6. V případě ztráty nebo poškození dokladu o nákupu, dochází ke ztrátě nároku na záruku.